tirsdag 2. januar 2007

Men vi gir det siste alle mann


Skodespelarar: Darjan, Marit & Emelie bak. Camilla & Joachim foran. <3<3

Neida, vi gir oss ikke så lett :) Det er vel litt typisk tensing. Alle vet at vi ikke klarer å være borte fra hverandre særlig lenge etter en såpass intens periode sammen, så derfor hadde vi vår første reunion (hvis jeg kan kalle det det) kun 1 dag etter siste revydag. Vi var 15 stk som dro på peppes i hegdehaugsvn. (ingen kafeer hadde plass til oss..) og etterpå dro en del av oss på kino. KOOS :D

Men litt tilbake i tid.. Til I FJOR faktisk! Hoho! På nyttårsaften var det nemlig revyforestillinger :D Vi jobbet til rundt 2 om natten dagen før og var i ris 9.30 på premieredagen. Alle var gode og trøtte, enkelte direkte dårlige, men vi ga alt vi hadde og kjørte igjennom 2 forestillinger på 1,5 timer. Det gikk strålende (selv om publikum 1 var... ehm.. hakket mer engasjert enn nr. 2..) og vi storkoste oss (dvs. jeg gjorde iallfall det - håper da ikke jeg var alene om det..?). Loveditloveditlovedit. Og ekstra takk til lille-Ida som jeg sikkert ikke hadde klart meg uten igjennom scenebytter og stresskift på bakrommet :)

Glade minner :D


Sinnataggen-Tine & Klarsynte Marit


Bjarne Betjent-Joachim & Lærer-Camilla



Barne-Emelie & Motsatt Striptease-Andrea

Kunstviter-Fredrik & Svanesumpen-Darjan

Etter forestillinger kom alle seg hjem relativt kjapt for å DUSJE og gjøre seg klar til nyttårsfeiring. Det var middag på Oslo golfklubb på Bogstad, men jeg spiste hjemme først med Gudrun (m/ fam.) og familien. Koselig det, men når vi var mette nok, ventet vi ikke for lenge med å dra til golfklubben og resten av premierefeiringen (Aurora, Gudrun & jeg). Vi rakk et par taler og litt av hvert før alle gikk ut og så på/skøt opp raketter og klemmet hverandre og sa godt nyttår og jublet og var glade i hverandre. Veldig koselig. Deretter ble det dansing og loking rundt i lokalet for alle penga. Vi ble til rundt halv 3 før Karen skysset oss hjem.

Revysjef Karen med Ida over skuldrene og Vibeke bak sofaen

Lille-Ida og Gard sine fingre - Emelie & Instruktør Sven

Gudrun, Emelie, Marit & Kristine

Selvportrett av Gard - Thea & Sven

Our beloved instruktørs: Christian & Sven

Så var det i går. Da var det rydding, vasking og nedrigg. Iallfall i teorien :P Vi gjorde jo en del, men mye av tiden gikk til å spise opp rester og prate. Og legge oss til å sove på bandrommet :P Som avslutning var det pizza til alle fra flamenco og etterpå var det gratis kino. The Holiday. Vi var rundt 60 stk. eller noe og det var veldig hyggelig :) Helt tilslutt sa vi hadet i ekte tensing-stil med klemmerekke utenfor saga kino :D Men.. Vi klarte oss ikke så lenge altså, første reunion var i dag og skuespiller-reunion er allerede planlagt :)

Takk for en diggers uke alle dere deilige mennesker :D
Ps. Sjekk galleriet på svurr.com for å se maaaasse mer bilder =)

5 kommentarer:

LemonTree sa...

aaaah...love your update altså...

Den var helt utrolig fantastisk bra!!! spess kråkebildet mitt..hehe..

Men TUSEN TAKK for årets revy...den var HELT KONGE!!! Jeg tror jeg aldri har hatt det så gøy som i år!!! (HELT sant..)

Og du er jo bare utrolig skjønn!!!! LOVE U altså...

men da ses vi om ikke så lenge..hehehe...ellers får vi jo litt absidenser her jah..hehe..

Masse klemmer til deg!!!

nuss fra darjan

Ida sa...

Søta!!
Hvordan skal vi klare oss fremover uten revy 24-7?!? Var supert med Peppes og kino i dag!! Hehe, godt året har flere SVURR-arrangementer å by på:) Og så sees vi jo innimellom og titt og ofte vettu!

Digger digger deg, du er så utrolig kongebra!

Nuss og klem fra ho Ida<3

Andrea sa...

Takk begge to! Og takk for en superbra første revytid for min del! Blir nok ikke den siste, nei :D

Og ja, vi sees helt sikkert snart. Dessuten kan vi allerede begynne å glede oss til knatten! Ble booket inn til knatten-bandet i dag faktisk. Noen av dere som skal til Hvaler nå i helgen i forbindelse med det?

Uansett sees vi vel i nærmeste fremtid :) Nattvolleyball? Ellers så var du jo inne på tanken om ny filmkveld Darjan? Hehe, det vil vel vise seg :)

Love you both!
Puss&Kram fra Andrea

Asplin sa...

HEEIIIII!!!! andrea! Knatten kom planlegging ikke sant? hvaler? jeg skulle også kunne jeg ikke fordi jeg skulle jobbe med revy, men nå skal jeg ikke det heller så da kanskje jeg skal! må vel høre om de ikke har planlagt for mye enda... hehe. Men om jeg kan så SKAL JEG!!! hehe. KNALL at du er i bandet..

klemmer

Karen sa...

Gøy med bilder, andrea! Håper du har det bra!

Bilder!