fredag 29. desember 2006

REEEEEEVY!

Ok, jeg hadde lyst til å skrive dette før, men hadde simpelthen ikke tid eller krefter, så her kommer det:
Revyen er i gang og guess what...: JEG BLE SKUESPILLER! JEEE! sammen med en helt FANASTISK gjeng, som ikke kunne vært bedre:

Emelie, Darjan, Camilla, Joachim, Marit, Fredrik & Tine

Det er masse jobb om dagen fra kl. 10-22 minimum. I morgen er siste dag før forestillingene og da blir det høyst sannsynlig jobbing langt utover natten. Men gøy er det jo!
Det er bare en ting å si: KOM OG SE! Vi gleder oss :) ... og er veeeeldig spente..

Nå må jeg pugge..

Emelie & Darjan

3 kommentarer:

LemonTree sa...

hehehehehehe....hysterisk bilde...love it!!! hehehe

Gleder meg til i morgen!!! det blir gøy!!!

Masse nattaklemmer fra meg!!!

Asplin sa...

DERE ER SÅ FLINKE!!!!gleder meg til forestilling og prøver! KOMMER JO INNOM HVER DAG JEG NÅ!!! hehe,,, ellers syr jeg mumier /zombier eller bobler på fagga.. jaja. noen er flink skuespiller, andre ja: "no comment" gjør rare ting.

LYKKE TIL!!!

KLEMMER I FLENG!

Anonym sa...

Heii Andrea. Godt Nytt år!
Kjempefin side =D Eller..
Blogg da! Vi snakkes snart
håper jeg. KjempeGladiDeg <3

NusS

Bilder!