søndag 7. januar 2007

Check up on it, Thea!

Fant dette i et forum på nett da jeg kom hjem i kveld og holdt på å dø på meg :D Begynte bare å tenke på lættis på kjøkkenet på Hvaler...:

"Cerr smeekt keegningezpråk leom. Vi må cerr dra på tøde bra fårseninge med tøde smeece chix oc pilseninge. Cerr schnææzeninge oc sjorten er gucci.

Keeg ut ceph"

Kanskje er det bare jeg som syntes det var gøy ettersom jeg er førstiss-fosser og ikke treddis-fagster som hører dette oftere enn jeg.. Allikevel synes jeg dette liknet mistenkelig mye på hvordan samtalen mellom Knut og Aleks sannsynligvis hadde blitt hvis de hadde stilt seg opp for å leke keege i skolegården på fagga leom. HAHA.

7 kommentarer:

Gianni De Angelis sa...

Bellissime ragazze a OSLO...
I want OSLO..................
Fantastic, wonderful, beatuful
Ciao, Ciao
Gianni from Rome

Asplin sa...

HAHAHAHAHAHAHAH LÆTTIS leom!
Tenk om Knut og Aleks hadde sett dette! HALLO! latterknekk i mine knær og tær! hehe. faller av stolen og igjennom gulvet! Det var SYYYKT moro på kjøkkenet på hvaler! men MÅ få spesisere at jeg IKKE bruker dette språket, MEN; ja jeg lever med det HVER dag... serr lizm. nihæændretæssen latterbombeklemmer fra MOI! og Takk for SUPER BRA HELG!

Andrea sa...

HAHAHA, hva skjer med kommentarer fra italia? Aner ikke hvem fyren er jo! Haha! Det er kos!

Thanks Gianni! Gotta love Oslo ;)

Og til Thea - SJÆL!! Knakk SERR helt sammen, er det mulig leom? Tydeligvis :P Og i like måte! Hvaler var kos :) Sees snart! Klemmer <3

LemonTree sa...

takk for comments på min! hihi... (jah..lættis med han italieneren...hehe)

men jeg fikk det til fordi jeg gikk inn på template og så må du dra "bildevinduet" over "Blog Posts", så vil den ligge alltid øverst....dvs. du skal ikke lage en ny post med bilder...for da forsivnner den videre nedover ettersom du skriver flere poster...

Skjønnte du noe som helst???? hehehe... håper det... masse klemmer :o)

Emelie sa...

Shit! corny med den italieneren! serr, jeg har også fått han på min blogg.. hvem er han?:)

Emelie sa...

Oi.. nei, jeg har ikke fått det. Heldigvis? vet ikke. men åssen skulle han ha fått tak i mailen min? men han vil tydeligvis at jeg skal maile han, ettersom jeg har fått mailadressen hans. Men hva sto det i mailen? Nysjerrig=)

Anonym sa...

Hei! For en lættis mail, jeg vet at min mail ikke er synlig, nettopp derfor;) Hahaha.. veldig lættis! men han har jo en kul jobb da!

Bilder!