onsdag 7. februar 2007

Norefjell!

Akkurat, i går var det skidag med skolen til Norefjell. Du tenker kanskje: "Norefjell, ja, flott alpintanlegg med fine bakker og mange lange heiser", men neida. Norefjell med akebakke og varmestue tenker vi! Vi fant nemlig ut at vi ikke gadd, rett og slett, å drasse på tungt utstyr og bli stive og støle og kalde denne gangen når vi kunne ake og spille kort :D Det ble så mye som 1 aketur.. og maange timer med kortspill og sjokoladespising. Kos var det:


Calle & Andrea: ready to rumble!


Johanne & Ragnhild



Andrea, Maiken, Johanne & Ragnhild

Morten & Hanne

2 kommentarer:

LemonTree sa...

åååh...det hørtes digg ut!! Jeg husker min forrige tur i Norefjell, jeg hadde på meg en selvlysende jakke så alle kunne se meg i tilfelle jeg holdte på å kræsje med noen..hehe..
men kortspill og sjokolade er jeg med på!!! nice!!! Gleder meg til å se deg i morgen :o) LEEEEENGE siden sist..

nuss fra meg :o)

Marit sa...

åååååh!! Jeg skulle så ønske jeg var med!!!!!!!!
Influensa er en slemslem sykdom!! ...vet du hva...? jeg har fått meg blogg! tro det eller ikke;) Den er ikke i full drift ennå..ikke halvveis engang..jeg skjønner ike hvordan man laster opp bilder! Uansett så sees vi på Søndag! STOOOOOR (smittefri) klem:)

Bilder!